Gyakran Ismételt Kérdések
Hova szállítják ki a rendelésemet?
Jelenleg Magyarország, Szlovákia és Ausztria teljes területére vállalunk kiszállítást.
Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagot?
A megrendelt termékeket logisztikai partnereink a termék feladását követő 3 munkanapon belül kézbesítik. A rendelés elfogadásáról, illetve feladásáról értesítést küldünk.
Van lehetőség személyes csomagátvételre?
A SoAsia webáruház 100%-ban online üzletként működik, így vásárlóinknak a házhozszállítást, illetve a csomagpontnál történő átvételt javasoljuk. Nem szokványos rendelés, vagy különleges kérések esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot csapatunkkal Facebook vagy Instagram üzenetben.
Egyedi esetben lehetővé tudjuk tenni a csomag átvételét Budapest belvárosi irodánkban, azonban ezzel kapcsolatban keresse kollégáinkat legalább 3 munkanappal a tervezet átvételnél korábban, hogy biztosíthatsuk a megrendelt termékek raktárból irodánkba történő szállítását.
Mi a teendő, ha a rendelés elküldése után valamit módosítani szeretnék?
Már véglegesítette rendelését de valamit módosítani szeretne a csomaggal kapcsolatban? (pl. szállítási cím/elérhetőség változtatása, új termék hozzáadása, termék eltávolítása)
Természetesen mi mindent megteszünk, hogy vásárlóink pontosan az elképzelésüknek megfelelő csomagot kapjanak, így van lehetőség az összes rendeléshez kapcsolatos adat, illetve a rendelt termékek összetételének is változtatására.
Módosítás esetén vegye fel csapatunkkal a kapcsolatot emailben, telefonban, Facebook vagy Instagram üzenetben. Amennyiben a rendelés még nem került átadásra a futárszolgálatnak, mi azt díjmentesen módosítjuk az Ön igényeinek megfelelően. Ha a rendelés már logisztikai partnerünknél van, a módosítások maradéktalan elvégzését nem tudjuk garantálni.
Hogyan kapom meg a számlát rendelésemről?
A számlát a környezettudatosság jegyében elektronikus úton küldjük és állítjuk ki, így az nem kerül kinyomtatva a csomagba.
A vásárlásról kiállított számlát/bizonylatot emailben küldjük a vásárlás során megadott email címre.
Amennyiben a rendelés átvételét követő 24 órán belül nem érkezik meg a számla, kérjük, ellenőrizze a Spam és/vagy Promóció mappákat email fiókjában. Ha nem találja az emailt fiókjában, vegye fel a kapcsolatot csapatunkkal, és mi ismételten elküldjük a bizonylatot.
Elállhatok a vásárlástól a rendelésem megérkeztét követően?
Ön a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha Önnek egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy Ön jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni. A csomag visszaérkezését és ellenőrzését követően visszatérítjük a termék vételárát az Ön által megadott bankszámlaszámra 14 munkanapon belül. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni. A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli.
A hatályos jogszabály szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a a fenti fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok!