Useful Information About Shipping
Kiváló43 vélemény alapjánIldikó Juhász2023-10-30Köszönöm a gyors szállítást, a csomag épségben megérkezett, a termékek hiánytalanul megvoltak.Mindenkinek ajánlom, aki szereti az Ázsiai finomságokat!Zita Liszkai2023-10-24A rendelésem időben megérkezett nem volt semmi probléma.Tímea Dunai2023-10-15Gyorsan megérkezett a rendelésem. A termékek a leírásoknak teljes mértékben megfelelnek és szuperek. Köszönöm a munkátokat!☺️Izabella Fülöp2023-08-13Gyors kiszállítás , aránylag megfelelő összegben találtam jó termékeket, viszont az árakon lehetne még csiszolni😁Edit Takacs2023-08-06Gyorsan megkaptam a csomagot. Nagyon elégedett vagyok, biztos rendelek mégNorbert Herbály2023-07-26Nagyon korrekt cég! Szuper gyors szállítás!
Szállítási Költségek
Szállítási díj: Kosárértéktől függetlenül minden rendelés esetében 1.990 Ft a szállítási díj Magyarország teljes területére.
Kezelési költség: Utánvétes fizetési mód esetén 300 Ft értékű kezelési költség kerül felszámításra. A végső fizetendő összeg a kosár folyamat végén minden esetben megjelenik.
Mikor Kapom Meg a Rendelésemet?
A rendelések a legtöbb esetben 48 órán belül, maximum pedig 72 órán belül kézbesítésre kerülnek az ország bármely pontjára.
A rendeléseket minden nap a kora délutáni órákban átadjuk logisztikai partnerünknek, akik az esetek túlnyomó többségében már a csomag átvételének másnapján kézbesítik a rendelést az ország bármely pontjára. Kivételes esetekben előfordulhat, hogy a rendelés leadását követő harmadik napon érkezik meg a csomag, de ennél hosszabb szállítási idővel nem kell kalkulálni rendelés előtt.
Hogyan Tudok Fizetni a Rendelésért?
A rendelés kifizetésére 3 módon van lehetőség: online bankkártyás fizetés, banki átutalás, utánvét.
Online bankkártyás fizetés: A megrendelés véglegesítése során a Pénztár oldalon van lehetőség a bankkártya adatainak megadására.
Utánvétes fizetés: A fizetés a csomag átvételekor a futárnál történik meg készpénzzel vagy bankkártyával. Utánvétes fizetés esetén 300 Ft kezelési költséget számítunk fel.
Kapcsolatfelvétel a Kiszállító Futárral
A kézbesítést végző futár a rendelés során megadott adatok alapján veszi fel emailben és telefonon a kapcsolatot a vásárlóval.
Kérünk mindenkit, hogy fokozottan ügyeljen a megadott kézbesítési adatok (cím, email, telefonszám) helyességére.
Értesítések a Rendelésről
A rendelés leadását követően emailben értesítést küldünk a rendelésről, listázva a rendelt termékeket (képpel), a rendelés végösszegét és a szállítási adatokat.
Amennyiben nem érkezik ilyen email a rendelés leadását követő 1 órán belül, kérjünk mindenkit, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a [email protected] email címen keresztül.
A szállítás pontos idejéről és körülményeiről a futárszolgálat nyújt tájékoztatást a rendelés során megadott email cím és telefonszám használatával.